niedziela, 22 lutego 2015

Mały słodki domek dla 1 pet-shopa + nowy LPS

                                                Hejka !
Co u Was słychać ? x3 Ja jestem chora :-( 
A więc 18 lutego przyszedł do mnie nowy LPS.
Jest to kotek shorthair :-)))
  *Electra*
Jest to śliczny czarny kotek shorthair ^^ 
Bardzo mi się podoba x3 Ma dziurkę xD
Ogólnie bardzo się cieszę że ją mam :-))) 
Przyszła do mnie 18 lutego :D 

A teraz druga część czyli...

Mały słodki domek dla 1 pet-shopa

Postanowiłam że zrobię taki domek :-))) Każdy LPS z łatwością tam się mieści :D Dobrze, dam Wam jego zdjęcia ^.*
   Tak wygląda na pierwszy rzut oka :-)))
Został on wykonany z rolki po papierze toaletowym xD  Z kolorowego papieru i naklejek :D 
Tak wygląda z boku :D 
 A tak z tyłu :-))) Dla podkreślenia że to domek dla LPS dodałam 3 naklejki z LPS :-))) Tu widać 2 a jeszcze jedna jest z przodu :D 
A teraz pokażę Wam LPS w środku domku :D
 Spanielek Lexy :-)))
 Jamniczek Sari :D
 Kotek shorthai Brook ^^
 Dog Niemiecki Logan xD
 A tutaj wszyscy razem :-))) 
Oki, to wszystko w tym poście :-((( 
Czekajcie na nowy wpis !!! :D 
                             Pa pa !!! :-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz