poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowe petki :-)))

                               Hejka !
Co u Was słychać ? Mi się skończyły ferie :-((( 
Dobra, przejdźmy do rzeczy ! xD 
Przyszły dziś do mnie nowe LPS ! Postanowiłam że powiększę swoją kolekcję jamniczków, więc dokupiłam 2 jamniki :D 
Zaraz Wam je przedstawię ^.^
                                    Karina :-)))
Jest to prześliczny jamniczek który był jednym z moich marzeń :-))) Ma dziurkę xD
                              Marina :-)))
Jest to najnowszy wyprodukowany jamniczek :-))) Bardzo mi się podoba :D Był moim marzeniem x3

No dobrze xD Myślę że to co miałam do napisania to napisałam ^^ Pozdrawiam Was serdecznie !!! 

                             Papatki !!! :-))) 

1 komentarz:

  1. Super jamniczki, gdzie kupiłaś????? A poza tym kiedy dodasz kolejny wpis? Czekam z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń