poniedziałek, 23 lutego 2015

Nowy LPS - Dog Niemiecki

 HEJKA !!!

Dzisiejszy post poświęcam dogom niemieckim a dokładnie mojej całej kolekcji ,której zrobiłam wspólne zdjęcie :-)
Zanim pokażę Wam tę fotkę chciałabym przedstawić Wam mój nowy nabytek - czyli nowego doga niemieckiego .
Jest to śliczny , pomarańczowy dog o błękitnych oczach . Jest on dość rzadko spotykany , w związku z tym bardzo się cieszę , że go zdobyłam :-)
Przyszedł on zaledwie w tydzień  i to aż z Nowego Yorku :-) Stan jego określam na wręcz idealny - chyba nikt się nim nie bawił lub stał jako ekspozycja :-) . Dodam , że ma on różowy magnes .
Tymczasem zobaczcie jak on wygląda !
Przedstawiam Wam :
 James :-)))
Myślę , że imię które mu nadałam świetnie do niego pasuje :-)


 Teraz przyszła pora na wspólne zdjęcie moich wszystkich dogów niemieckich > Proszę bardzo :-)
To na tyle :-) Kończę moi kochani !!! 
Całuski dla Was :-)))
                                        SŁODKA BELLA
  
 

6 komentarzy:

  1. Fajne,Prowadzisz sama blog? bo chcę też zrobić blog o lps

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,Prowadzisz sama blog? bo chcę też zrobić blog o lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , chcesz się wymienić pliss to bardzo wazne mam duże ciekawych lps :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej , chcesz się wymienić pliss to bardzo wazne mam duże ciekawych lps :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka :D Mam pytanie dotyczące dogów '-' Mogłabyś się ze mną wymienić? Zdj moich lps mogę ci na maila wysłać.

    OdpowiedzUsuń