niedziela, 14 czerwca 2015

Wakacje Fuerteventura 2015

Witam Was kochani po wakacjach !
Tydzień szybko przeminął i znów jestem z wami. 
Wakacje bardzo się udały. Pogoda również !
Wyspa Fuerteventura słynie z pięknych plaż. Byłam nimi zachwycona :) 

Są białe, a ocean ma piękny turkusowy kolor :) 
Rozkoszowałam się tymi widokami. 
Pokażę Wam widok który miałam z okna. Ukazuje on piękną roślinność i w oddali ocean :) 
  Kolejne zdjęcie które Wam pokażę to ocean Atlantycki :) Zobaczcie sami :D
 Tego dnia, co robiłam to zdjęcie ocean był bardzo spokojny a fal praktycznie nie było. Zdarzały się dni że fale były duże. Temperatura wody w oceanie wynosiła 24 stopnie Celsjusza. 
Pewnego dnia odbiłam swoją stopę na piasku. Za chwilę zmyła ją fala xD :) Zobaczcie 
 W naszym hotelu żyły sobie koty które wylegiwały się i wygrzewały w słoneczku :) Były bardzo dobrze nastawione na turystów. Nic się nie bały i dały się pogłaskać :) Zrobiłam zdjęcia dwom kotkom :) Zobaczcie :D 

Czyż nie wyglądają słodko ? :3 
Więcej zdjęć z udziałem pet shop'ów znajduje się na moim kanale na You Tube jako pokaz slajdów :) Zachęcam do obejrzenia :)))
Pozdrawiam Was !!!
Słodka Bella :)))  

1 komentarz:

  1. Fajnie że wakacje się udały :)
    Ja w tym roku jadę do Chowacji i też nie mogę się doczekać :3
    A mogłabyś zdradzić do ktorej klasy chodzisz? :)

    ~Rainbow Girl

    OdpowiedzUsuń