sobota, 30 maja 2015

Ważna informacja !

                            Przyjaciele !!!
 Dziś chciałam Wam przekazać pewną informację :
mianowicie chodzi o to , że w dniach od 01.06.2015 do 09.06.2015 r. wyjeżdżam z rodzicami na wakacje i w sobotę 06.06.2015 r . nie będzie kolejnego odcinka " Zakręconych " .
Nie będę też obecna na Asku .
Zdradzę Wam , że tegoroczne wakacje spędzę na Wyspach Kanaryjskich a dokładnie na Fuerteventura. Bardzo się cieszę z tego wyjazdu . Mam nadzieję , że będzie mi się tam podobało .
Może ktoś z Was tam już był ? Jeżeli tak to podzielcie się wrażeniami w komentarzu :-)))
Postanowiłam , że zabiorę ze sobą kilka petków a mi. będą to : Logan z dziadkiem Emilem , Lucek , Crystal oraz dodatkowo różowy dog niemiecki , kotek shorthair lampart oraz jamniczek . 
Zobaczcie na zdjęcie :
 Te oto figurki jadą ze mną . Mam zamiar pstrykać dużo zdjęć oraz nagrywać krótkie filmiki , które później Wam opublikuję :-)

To na tyle !!!
Tymczasem żegnam się z Wami :-)
Do rychłego zobaczenie !!!!!!
Pozdrawiam Was !!!!
                      SŁODKA BELLA :-))))))) 

2 komentarze:

  1. Szkoda że nie będzie odcinka ale fajnie że zabierasz LPS :) Licze na jakieś zdjecia pet shopków! :)
    Dobrej zabawy!

    ~Rainbow Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i polecam, ;))
    Pierwszy raz pojechałam tam 7 lat temu. Mieszkałam w hotelu Costa Calma **** Chociaż było trochę chłodno (to był luty) to mimo wszystko było super. Drugi raz zawitałam tam w 2012. Polecam! :))

    OdpowiedzUsuń