sobota, 23 maja 2015

Mała sesyjka !

Witajcie !!!

Dziś postanowiłam  , że 2 petki będą mi pozować do zdjęć . Jako modelki wybrałam spanielkę Lilię oraz kotkę Elenę . 
Zdjęcia wykonałam na różowym tle obok szklanej karuzeli :-) Osobiście uważam , że świetnie mi pozowały bo zdjęcia wyszły dość ciekawie :-)
Zobaczcie :
  Oto Elena w całej swej okazałości :-)
 A tutaj Lilia również bardzo zadowolona :-)
A tutaj obie - dobrze się bawią :-))))
Dodam również , że oby dwie  mają na głowach zrobione przeze mnie ozdoby z kolorowego materiału w kwiaty . Myślę , że ładnie w nich wyglądają :-) A co Wy sądzicie ???
To na tyle kochani !!!
Niedługo kolejny post a więc wpadajcie tutaj :-)
POZDRAWIAM WAS GORĄCO !!!!!!!!!!!!!!!

                        SŁODKA BELLA 
                                  BUZIAKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

1 komentarz:

  1. czekam na kolejne posty ;) wchodze tu codziennie, subkuje twój kanał. Pozdrawiam cię bello!

    OdpowiedzUsuń