czwartek, 18 czerwca 2015

Bulterier

                          Hejo !
Podczas mojej nieobecności, kiedy przebywałam na wakacjach dotarł do mnie piesek którego zamówiłam na Ebay. Pieskiem tym jest biało-brązowy bulterier. Ma on błękitne oczka. Bardzo mi się podoba :) Oto zdjęcie :)
 Jest to mój kolejny bulterier ponieważ mam już ich kilka :) Bardzo podoba mi się ich kształt :)  Dodam że przyszedł do mnie z Francji :) 
To na tyle kochani :) 
Niedługo kolejny post :D 
Pozdrawiam :)
Słodka Bella :)))

 

5 komentarzy:

  1. Jeśli jesteś zainteresowana modą dla nastolatek to zapraszam na mojego bloga! :
    moda-i-styl-rainbow-girl.blogspot.com

    Proszę o komentarze :)
    ~Rainbow Girl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bullterier śliczny...też chcę taką dużą kolekcję ♥

    OdpowiedzUsuń

  3. Hej Bella jestem twojom fanką!!!! 😀
    Mogę zadać pytania?
    ile masz lat?
    Do której klasy chodzisz?
    Od ilu lat zbierasz lps?



    Odpowiesz na pytania jesteś fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Bella jestem twojom fanką
    Mogę zadać 3 pytania
    ile masz lat? 😚
    Od ilu lat zbierasz lps? 😄
    Do której klasy chodzisz? 😃
    Odpowiesz na pytania jesteś fajna 😉

    OdpowiedzUsuń