niedziela, 14 grudnia 2014

Cześć ! xD

  HEJKA !!!
Co słychać ? U mnie średnio bo :
- mam jutro sprawdzian  z przyrody 
- omawiamy lekturę "Ten obcy"
- idziemy do szkoły xD 
A oprócz tego to spoko xD Jutro przyjdzie mój nowy LPS *~* Ale jaki to lps dowiecie się dopiero jutro :D Ale się już nie mogę doczekać świąt a Wy ? Ahh... ta choinka, prezenty, smak wigilijnych potraw, ta wspaniała atmosfera iii... BRAK SZKOŁY! xD Ha ha :3
A jak Wam się podoba nowy wygląd bloga ? Mi bardzo :3 Śliczne tło w łapki <3 Kursor Nutella xD Napis "Witajcie na moim blogu o LPS :)" i fajna gra na samym dole :D Mi się bardzo podoba <3 Mam nadzieję ze Wam też :-))))
Łapcie fotkę Crystal w truskawkach ! xD 
Zrobiłam to zdjęcie w  lecie ^^ xD Mmm truskawki <3 xD 
Jak wiecie, ostatnio wyszła Nutella Bałwanek ! xD Jest ona dosyć wielka <3 Kupiłam ją sobie wczoraj :D Jest bardzo fajna :-)))) A zresztą sami zobaczcie : 
 Nutella Bałwanek i mój kotek <3 Kto nie widział jeszcze tej Nutelli to może teraz zobaczyć xD A co do kotka megaa słodki ! :-)))
Ogólnie bardzo ładne zdjęcie :-))) Podoba mi się :3 Dziś weszłam na stronę Nutelli i można sobie własną pocztówkę zrobić ! Dajesz swoje zdjęcie, ramkę, wpisujesz życzenia i adres na który tą kartkę mają posłać ! Całkiem za darmo ! :-)))))) Także teraz będę czekać na listonosza z moją śliczną pocztówką <3
 Widzieliście kiedyś stajenkę Littlest Pet Shop ? Ja nie xD Ale popatrzcie co znalazłam na grafice xD 
 Śliczna co nie ? Chciałabym taką <3 Ciekawe kto takie coś zrobił co nie ? xD Musiał mieć ten ktoś talent i pomysłowość by stworzyć coś takiego :D 
Okej, to tyle na dzisiaj :-))))))  Bo już późna pora ( 22:10 ) Ja idę już spać bo jestem zmęczona xD 
Życzę Wam spokojnej nocy !! <3
                                    Pa pa :-))) 
 
       
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz