sobota, 13 grudnia 2014

Nowy LPS

HEJ ! 

Chciałam Wam pokazać mojego nowego pieska Buldoga LPS który przyszedł do mnie w czwartek 
Nazywa się RYCHU xD śmieszne imię xD

Rychu jest bardzo ładny - jest szary ma śliczne błękitne oczka i dwie ciemniejsze plamki na czole . Bardzo mi się podoba .

Oprócz tego buldoga mam jeszcze 3 inne ale chyba je już widzieliście w poprzednich moich postach . 

Powiem Wam , że bardzo podoba mi się kształt tych piesków - może dlatego , że kiedyś sama miałam w domu 2 boksery i były bardzo kochane - niestety już nie żyją :-(

To na tyle dzisiaj . Niedługo znów napiszę coś ciekawego :-)

Tymczasem życzę Wam miłego wieczorku oraz spokojnej nocki oraz   ....... :-)

kolorowych snów o PETSHOPACH :-)))))))))


PaPAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

2 komentarze: