poniedziałek, 15 grudnia 2014

NOWY LPS !!! :-)

Hej !!!

Dzisiaj przyszedł do mnie nowy śliczny Petek 
Zaraz Wam go przedstawię :-)
LUCY :-)
Jest to wariant znanej kotki shorthair Brook
z Popular . Lucy jest bardzo ładnym shorthairem :)
  Tutaj widzicie je razem . Możecie je sobie porównać . Różnią się : 
- Lucy jest troszkę ciemniejsza od Brook :-) 
- Lucy ma troszkę ciemniejsze oczka ;D
- Lucy ma biały kolor na pyszczku a Brook nie xD 
 Są one u mnie siostrami :-))))
Cieszę się , że udało mi się je zdobyć gdyż są one dosyć żadko spotykane .
Niedługo zrobię im więcej zdjęć w plenerze ( może na śniegu o ile spadnie ) :-))))))) co na razie się nie zapowiada :-)
Najciekawsze foty wrzucę Wam oczywiście na bloga aby Wam pokazać :-)
Kończę powoli mój dzisiejszy wpis . Było mi bardzo miło podzielić się z Wami moim nowym nabytkiem :-)
Bardzo lubię pisać pisać posty więc jutro się również postaram coś napisać dla WAS :-)

Pa kochani !!!!!!
Do następnego razu !!!!!!  
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz