poniedziałek, 10 listopada 2014

Nowy Littlest Pet Shop !

                               Hejooo :**
Co tam u Was słychać ? ;D U mnie nudno :p Ale się cieszę !!! Boo....jutro wolne od szkoły !!!!!!!!!!!!!! Yeah !!! W końcu wolne xD Wczoraj byłam w sklepie i kupiłam sobie pudełko ozdobne i mini gwiazdki xD Ale sztucznego śniegu nie kupiłam xD A tak w ogóle przyszedł dziś do mnie nowy LPS !!! Łapcie fote ! :3
                              ***Jenet***( czyt. Dżanet ) 

Jest mega ślicznym shorthair'kiem ;D  Bardzo się cieszę że ją zdobyłam :-) Oki a teraz łapcie fote jak mój jamnik zjada dynie z krwią xDD

Czyli z czerwoną polewą xD
 Mniam :33 Hehe xD Fajna fotaa :-)
A teraz pokażę Wam napis "LPS" z tych gwiazdeczek co kupiłam xD 
                             Fajneee xD 
 Oki, to na tyle dziś. Jutro nowy post !!! :-) 
                                 Pa pa ;D  
 

1 komentarz:

  1. Jesteś bardzo pomysłowa ! A czemu nie pokazalaś pudełeczka ? Kotek śliczny :) Pozdrawiam buziaki dla Ciebie i wszystkich petshopow :) :-))))))))))

    OdpowiedzUsuń