środa, 12 listopada 2014

Mam 2 nowe petshopy !!! xD + fotki ! :-)

                            Elo :**
Ale mnie ręka boli :-( !!! Boo : 
- Dziś na plastyce całą lekcje kreskowałam obrazek takimi mini kreseczkami (wiecie jak po tym ręka boli! ) 
- Przed chwilą skończyłam robić spis moich wszystkich petków i je numerować ! 
No ale co tam jutro już nie będzie boleć , tak w zasadzie już mnie przestała boleć xD 
Ha ha xD Jutro mam na 7:00 ale żal xd ale mam do 13:40 xD Hłe hłe hłe xDD Nie lubię szkoły ! -,- Szkoła psuje dzieciństwo :'-(  Założyłam sobie Aska :33 Oto link :
http://ask.fm/ImBella3
Zapraszam na niego !!! I zadawać pytanka ! :3
Dobra przejdźmy do tematu posta ( nie będę ciągle gadać co mnie boli itd. ) xD Okey łapcie foty !!!
                                     MILI !!!
Jest mega sweet ! To moja szósta cziłała ( nie wiem jak się pisze xD ) Bardzo ją chciałam mieć ;D 
                                                         ROXI !!!
Ona również jest słodka :-) Bardzo mi się podoba tak jak moja nowa cziłała ;D 
Oto one razem :-) Bardzo są słodkie ! :-) 
Bardzo je chciałam mieć ;D 
Ogólnie się cieszę ze je mam :-)
A teraz pokaże Wam zdjęcia z LPS które sama ja stworzyłam xD Oto one ! 
                                 Ładne :**
 To mam ustalone na profilowym na Asku xD 
                                   Śliczne :3
                              Piękne !!! :-)
Oki, to wszystko w tym poście :-) Czekajcie na kolejny post który pojawi się już... JUTRO :-)
                                Pa pa :-)  
 
 
 
 

1 komentarz: