czwartek, 13 listopada 2014

Nowe petki ! :-)

                             Hejooo !
Dziś czwartek, po jutrze weekend ! W końcu xd 
Jestem padnięta xd Wczoraj szłam spać o 23:00 a musiałam wstawać o 6:00 tylko 7 godzin snu xD A na W-F źle stanęłam sobie na nogę i mnie teraz boli :-( Dobra, mniejsza z tym ! xD Pokażę Wam moje nowe petki !
                              Łatek ! 
On jest prześliczny :** Dostałam go od babci :-) Dzięki babciu xD Ładny bulterier ;D
                                Diamencik :-)
Oto mój 3 corgi ;D Jest bardzo słodka :-)
                                       Śnieżka :D
Moja druga szynszyla :-) Jest bardzo ładna :-)
 A tutaj wszyscy razem :-) Bardzo się z tych petków cieszę :D 
Jest godzina 20:55 więc za chwile pójdę leżeć xD Bo mi się chce spać xD 
Oki, kolejny post będzie jutro !!! :-)
                           Pa pa :-) 
                        Dobranoc :**    

1 komentarz: