piątek, 7 listopada 2014

Nowy petek ! xD

                          Cześć :**
Przyszedł dziś do mnie mój nowy LPS ! Bardzo się z niego ciesze ponieważ długo go chciałam a mama nie chciała się na niego zgodzić :-( Ale w końcu ją przekonałam i mi go kupiła !! :-) Kiedyś nastąpi taki czas w którym pokażę Wam tego petka... czyli  teraz !!! xD
                               * ~ Brandon ~ *
On jest mega *u* Ale się z niego cieszę ! :-) Okey ma on szary magnes xD Ten dog to wariant Toma.  Pokażę je Wam razem.
  Oto Brandon i Tom <3 Są to u mnie bracia :-) A więc różnią się oni tym że Brandon ma jednokolorowe oczy a Tom dwukolorowe :-) Tom ma kość a Brandon nie xD Brandon niektóre łaty ma jaśniejsze od innych a Tom ma wszystkie takie same plamki :D Mam nadzieję że się oni Wam podobają :** 
Mam również nadzieję że ten post się Wam podobał :-) Jutro kolejny post !!! :-)
   Pozdrawiam ! Pa pa :-) 

2 komentarze: