wtorek, 5 maja 2015

Nowy petshop :)

Cześć moi drodzy !!!

Witam Was serdecznie w nowym poście . 
Witam Was ja oraz mój nowy petek , który dziś do mnie zawitał. 
Chciałabym Wam go przedstawić . Jest to spanielek , którego kiedyś można było kupić w zestawach wraz z puzzlami . Niestety już takich zestawów nie ma w naszych sklepach :-(
Ja mojego spanielka zakupiłam na Ebay i przyjechał do mnie aż z Francji :-)
Jestem z niego bardzo zadowolona .
Teraz Wam go pokażę :-)
Proszę bardzo - oto on !!!
 
 Pozwolę sobie dodać co zaobserwowałam :-)
Ten spanielek jest identyczny ze spanielkiem , którego zaraz Wam pokażę na poniższym zdjęciu .
Chodzi o to , że one mają takie same wzorki i plamki tylko , że w innych odcieniach i kolorach . 
W mojej kolekcji zdecydowałam , że to będą siostry . A co Wy o tym sądzicie ? 
Prawda , że razem słodko wyglądają ??? :-))))
To na tyle w dzisiejszym poście .
Zaglądajcie tu , ponieważ już całkiem niedługo kolejny post :-) i prezentacja mojego nowego nabytku :-))))
Pozdrawiam Was baaaardzo serdecznie !!!!!!
                      SŁODKA BELLA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz