środa, 6 maja 2015

Nowy petek

                                     Moi drodzy !!!

Dzisiaj zgodnie z obietnicą kolejny post :-)
Chciałabym Wam przedstawić mojego nowego spanielka . Przyszedł on do mnie z USA .
Jest nim ...........JOY
Jest to biało fioletowy piesek spanielek . Co prawda posiadam już podobnego spanielka ale zamiast kropek w oczach ma kwiatuszki . Róznią się też końcówkami łapek :-)
Proszę bardzo - zobaczcie sami :-)
Tak właśnie razem te pieski wyglądają na zdjęciu .
Możecie sami je porównać .
Muszę dodać , że oczywiście bardzo się z nich cieszę oraz z tego faktu , że moja kolekcja  spanielków znowu powiększyła się o jednego pieska .
Było mi bardzo miło Wam go przedstawić .
Dziękuję , że zaglądacie na mojego blooga - bardzo mnie to cieszy.
Już niebawem kolejny wpis  . Jaki ??? sami niedługo się przekonacie :-))))))
Tymczasem żegnam się z Wami .
Pozdrawiam Was cieplutko :-))))))

                               SŁODKA BELLA  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz