niedziela, 8 lutego 2015

Słup ogłoszeniowy dla LPS :-)))

                                Cześć !
Postanowiłam że zrobię dla LPS słup ogłoszeniowy :3 
Wykorzystałam do tego takie rzeczy :
- klej
- nożyczki 
- rolka po papieże toaletowym 
- wydrukowane lub narysowane ogłoszenia ( małe ) 

Sam słup bez ogłoszeń wyglądał tak :
  Tutaj jest na razie bez ogłoszeń x3 
 Tutaj są ogłoszenia gotowe do powieszenia ^.*
A po przyklejeniu ogłoszeń wygląda tak :

 Fajny co nie ? :3 Mi się bardzo podoba ! :-)))
Tutaj macie zdjęcie jak LPS czytają ogłoszenia xD
 Śliczne ^.^ Mi się to bardzo podoba i jestem z niego bardzo dumna :-))) 
  
Oki, ja myślę że to wszystko co miałam do napisania xD 
Jutro nowy post ! :-))) 
Aktualnie jest już 21:20 więc...
                                    
                        DOBRANOC ! :-))) 
                          Miłej nocki ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz