poniedziałek, 9 lutego 2015

Nowy pet shop !

                      Hejka !
Przyszedł dziś do mnie mój wyśniony ( wymarzony )  LPS :-))
Bardzo go chciałam mieć :D
Oki, dam Wam jego zdjęcie :D
                           Natali x3
Jest prześliczna !!! Ma czerwony magnesik :D
Ma ona zielone oczka oraz słodkie piegi na nosku :-)))
Natali przyszła do mnie aż z...KANADY !!!
Bardzo się z niej ciesze. Była ona moim marzeniem :-)))
 Na pewno będzie występować w wielu moich filmikach a być może zaśpiew również w teledysku ^^
Jak wiecie jest ona moją maskotką kanału :D
Na ten temat to już wszystko x3
Czekajcie na następny post który okaże się już nie długo ^.*

                             Pa pa !!! :-)))    

3 komentarze:

  1. A może znasz jakies aukcje z takimi LPS tanio? Wiem, że teraz tak nie ma, ale jeśli znajdziesz jakąś aukcje to mnie zawiadom

    OdpowiedzUsuń