sobota, 25 października 2014

O spanielach LPS !

                             Hejka ! 
Dzisiaj pogadamy sobie o spanielach xD Zaczynajmy !
Spaniele kiedyś były zwykłymi lps tak jak małpki, żabki... Ale kiedyś założyła sobie konta na YT Endi100 ona uwielbiała spaniele, w każdym filmiku był spaniel. Zrobiła ona serial Miłość Rani w którym właśnie główną role zagrał spanielek nie mówiąc o innych spanielkach w tym serialu. Ten serial cieszył się wielkim powodzeniem. I za jakiś czas inne You Tuberki zaczęły kochać spanielki i właśnie od tego czasu ceny spanieli na allegro wzrosły do kosmicznych cen. Ale niektóre You tuberki chciały się wyróżnić i znienawidziły spaniele. Jest :
50% - kochające spanielki dziewczyny
50% nienawidzące spaniele dziewczyny 
Nie wiem co te spanielki im zrobiły że tak ich znienawidziły xd Teraz opiszę każde 50 % :
  50% - kochające spanielki dziewczyny - Bardzo często kupują spanielki, jak tylko widzą spaniela mówią : JAKI SŁODKI SPANIELEK !!!! W większości filmach występują spaniele :-) Po prostu kochają spaniele <3 
  50% nienawidzące spaniele dziewczyny - Nienawidzą spanieli ( chodź nie wiem co te biedne pieski im zrobiły...) Jak widzą spaniela w filmiku to od razu mówią : Boże znowu jakiś głupi spaniel ! i od razu dają łapkę w dół chodź serial może być bardzo ciekawy i fajny. 
Ja ogólnie lubię spanielki <3 Bardzo podobają mi się ich falowane uszka :-) Ja mam 10 spanieli :-) Dam Wam od nich zdjęcie :
 Oto moje spanielki :** Jest to jeden z moich ulubionych kształtów :-) 

Oki, mam nadzieję że wiecie już jak zachowują się dziewczyny kochające i nienawidzące spanielki. A więc to koniec dzisiejszego posta !!!
Jutro kolejny post !!! 
               Pozdrawiam !!! Pa pa !!!     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz