piątek, 24 października 2014

Nowe LPS i 100 post ! :D

                                  Hejka ! 
 Dzisiaj 100 post !!! Super co ? :D Kupiłam sobie babeczki, chrupki i żelki halloween'owe xD Mam nowe LPS ! Zaraz Wam je pokaże :D



Fajne co nie ? xD A tak wogóle W KOŃCU WEEKEND !!!!!!!!!  Ahhhh mam już dość tej głupiej budy -,- Ciągle tylko sprawdziany, kartkówki, sprawdziany.......eh xD Ale ja dziś miałam szczęście xD Opowiem Wam xD Okey...mam angielski ( a  na poprzedniej lekcji anglika pani mówiła że całą godzinę będzie pytać ) i przepytała tam parę osób i w końcu do odpowiedzi idzie ..... BELLA ! Oto moja reakcja :
 A ja kompletnie nic nie umiałam ! I biorę zeszyt i jestem w połowie drogi do biurka pani a tu nagle  DRRRRRRRRRRR !!!!  Dzwonek na przerwę ! A ja ufffff nie idę ! xD Moja reakcja :
 Ha ha xD Mój uśmiech jak usłyszałam dzwonek xD Co za ulga xD Mam nadzieję że moja opowieść się Wam podobała xD Pokaże Wam fajne dekoracje na halloween ( nie straszne xD )


 Oki, dziś na polski pani się znowu na nas darła czyli tak jak każdy dzień...xD Ehh nienawidzę polskiego za to z matmy mi się polepszyło bo mam o WIELE lepsze oceny niż w tamtym roku xD Nawet pani mnie pochwaliła :3 xD Uwielbiam koty a Wy ? xD Ja mam jednego kotka a właściwie to kotkę :-) Pokazywałam już ją Wam raz ale na wszelki wypadek pokażę Wam ją drugi raz xD
                         Ale słodziutka :** :-)
Powiem Wam ile mam : jamników, spanieli, dogów niemieckich, piesków collie, kotków shorthair. A więc teraz Wam napiszę :-) 
Oki, a więc mam :
- Jamniki 11 sztuk
- Spaniele 10 sztuk 
- Dogi Niemieckie 11 sztuk 
- Pieski Collie 9 sztuk
- Kotki shorthair 32 sztuk 
A więc tyle ich mam ale oczywiście będę dalej powiększać moją kolekcję LPS :-) A tak ogólnie to mam 323 LPS :3 Dam Wam jeszcze zdjęcia tych popularnych moich kształtów LPS :-) 
     



Oki, mam nadzieję że zdjęcia się podobają :-) 
A więc to koniec dzisiejszego posta :-( Ale nie martwcie się ! :-) Jutro będzie kolejny ! :-) To do jutra !!! 
                                Pa pa pa !!!

       

1 komentarz:

  1. Piekna kolekcja ! Gratuluje ! Lubię Twoje posty :) Pozdrawiam i przesyłam buziaki wszystkim Twoim petkom :)

    OdpowiedzUsuń