czwartek, 26 czerwca 2014

Nowe LPS + infoo xd

                                  Heja xD
Przyszły do mnie nowe LPS !!! Jerden przyszedł wczoraj a reszta dzisiaj :3 Bardzo mi się podobają <3 A więc oto one........
                                                               Adriana <3
Przyszła wczoraj :** Jest bardzo ładnym kotkiem shorthair :D Bardzo mi się podoba :) Bardzo się z niej cieszę !!!
 A teraz te petki które przyszły dzisiaj 
 2 shorthair'y i piesek collie ! xD
Ok lecimy od lewej :
1.Kotek shorthair ! Nazywa się Mishel. Jest szary i ma śliczne kwiatuszki w oczach <3 Był moim marzeniem :) 
2. Piesek collie ! Nazywa się Szarik. Jest beżowo - biały :D Jest na prawdę bardzooo ładny :3
3.Kotek shorthair ! Nazywa się Quin (po angielsku znaczy księżniczka ). Jest biały i cieniowany kolorkiem czarnym ;** Jest śliczna :) 
                                     Infoo xd
Chodzi mi oto że mam już aktualnie 1061 wyświetleń bloga ;** Bardzo Wam za to dziękuję ! Ale chodzi mi oto że NIKT nie komentuje mojego bloga :( Jest mi z tego powodu bardzo przykro :( Bardzo Was proszę o komentarze : Czy Wam się mój blog podoba itd. Bardzo Was proszę !!!
Ok to wszystko w tym poście :(
Czekajcie na nowy post, który pojawi się już jutro
                            Paaaaaaaaa !!!!!!      

2 komentarze: