piątek, 27 czerwca 2014

Największe marzenie się spełniło !!!!!! + Wakacje !!!!

                                Hejoo !!!!
Jak wiecie dziś 27.06.2014r. czyli WAKACJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ale się cieszę !!! W końcu 2 miesiące odpoczynku !!! A więc dziś było rozdanie świadectw a ja miałam świadectwo z czerwonym paskiem xD A za to dostałam nowego LPS !!!! Ale ten LPS był moim NAJWIĘKSZYM MARZENIEM !!!!!!!!!  Ale się z niego cieszę !!! Po prostu nie mogę uwierzyć że mam tego petka !!!!! Okey czas pokazać to moje naj, naj, naj, naj, naj, naj marzenie :D A więc oto one :
                                                              *Crystal <3 
Była moim naj marzeniem !!! Ale jestem Happy !!! Watro wierzyć w marzenia bo na prawdę się spełniają ;** Oki teraz przejdźmy do 2 części posta czyli : Wakacje !!!
( Właśnie słucham House Party !!! Bardzoooo fajna piosenka :) 
   Koniec uczenia się przez 2 miesiące !!! Ale się z tego powodu cieszę !!! Oki a więc to wszystko :( Jutro nowy pościk xD
                                  Paaaaaaa !!!!!!!!!
 
  

1 komentarz: