sobota, 26 kwietnia 2014

Stroje na bal LPS :D

                            Siemka !!!
Dziś wieczorem nudziło mi się  więc postanowiłam że zrobię stroje dla moich niektórych LPS. Są to między innymi : spaniele, jamniki, dog, kotek longhair oraz kotki shorthair :) Oczywiście musiałam zrobić im kilka fotek na bloga :D Teraz pokażę Wam te zdjęcia strojów LPS :) Zaczynajmy :)
                                       Nancy i Nilsa ^^
                                    Mili, Lexy i Bella <3
                                                             Katie i Betty  :)
                          Jenny, Vanessa oraz Angelina :D
                                              Luna, Limonka i Alice xD
      
                                       Historia xD
 Moje LPS postanowiły iść dzisiaj wieczorem na bal, ale nie miały się w co ubrać więc pomogłam im wybrać stroje na bal :)
Bardzo im się podobały stroje :) I wyruszyły na bal LPS xD
                                        Oki to wszystko :) 
                                                                     Papa :)

1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowe i ciekawe te stroje :-) Ciekawe ile czasu zajęło im przebieranie na ten bal ?? :-) pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń