niedziela, 27 kwietnia 2014

Moje domki dla LPS + bonus :D

                                                            Siemankoo xD
Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać moje domki dla  LPS :) To zaczynajmy.......
1. Największy domek :) Wygrałam go na allegro xD Jest bardzo ładny i daje zdjęcie otwartego domku :)
             Oto ten domek, tylko otwarty :D
2.Centrum adopcyjne :) Kupiłam go w sklepie xD
                   A oto on tylko otwarty xD
                      Fajny co nie ??? xD
3. Rollercoaster dla wróżek :) Dostałam pod choinkę :D Jest tylko 1 fotka tego domku :)
4. Willa xD Dostałam od mamy i taty :D
A ty z drugiej strony ^^ Fajny :D
5. Plac zabaw dla chomików :) Kupiłam w sklepie xD Fajny jest ^^ 

Pomyślałam jeszcze że pokaże Wam moje akcesoria dla LPS, pluszaka LPS, Deco pet, miałczącego kotka xD i pudełko gdzie trzymam moje wszystkie LPS :D Niedługo pokażę Wam moje LPS wszystkie żebyście mogli je zobaczyć jakie mam. 
              Tu są większe akcesoria :D 
                               Tu są moje LPS i Blythe (niedługo pokażę Wam wszystkie LPS żebyście mogli je wszystkie zobaczyć ) 
  Króliczek (Deco pet), miauczący kotek i przytulanka :D
 Mniejsze akcesoria są w takiej skrzyneczce xD

                             To wszystko :D
                            Paaaaaaa xD

3 komentarze: