sobota, 24 sierpnia 2019

Nowy custom doga

Witam witam xD

Co tam u Was? Jak mijają ostatnie dni wakacji? Za szybko to zleciało no nie?;( No ale cóż, przejdźmy do tematu posta czyliiii NOWY CUSTOM DOGA! Możliwe, że oglądaliście już odcinek na YT gdzie wszystko nagrywałam odnośnie przemalowywania doga, ale w razie czego podlinkuję Wam jeszcze tutaj :D 
https://www.youtube.com/watch?v=UyDVK8llOxo&t=330s
Zapraszam do obejrzenia^^ 
Jak widzieliście, przemalowywałam tym razem doga i był to mój już drugi custom :D 

Tutaj jeszcze w nienaruszonym stanie xD
 Zdjęcie mojego stanowiska pracy uhuh
Custom robiłam farbami akrylowymi oraz używałam specjalnych, cienkich pędzelków. Efekt końcowy przed Wami...taa dam! xD


*zakaz kopiowania zdjęć*
Tutaj macie 3 zdjęcia doga w całej okazałości :D Jest on utrzymany w kolorach głównie brązowych. Ma elementy białe, czarne oraz niebieskie. Pomyślałam że niebieskie uszka oraz ogon będą pasować do oczu, więc wydaje mi się spoko xD Na szyi ma jeszcze niebieską kość oraz 2 kwiatki na głowie - niebieski i czarny. Malowałam go chyba przez pół soboty, także trochę roboty z nim miałam xD Aczkolwiek efekt końcowy mnie zadowala i bardzo mi się podoba :) Jest teraz taki jedyny w swoim rodzaju :D 
Mam już zamówioną nową figurkę do customu #3 B) Możecie zgadywać w komentarzach co to będzie za pet shop B) Ale pomysłu jeszcze brak xD Myślę, że coś się wymyśli dopiero xD
Aa i dajcie znać w komentarzach czy Wam się podoba lub co byście w nim zmienili :D 
To byłoby na tyle w tej notce :( Zachęcam Was do obejrzenia tego filmiku (powyżej link) oraz do skomentowania tego posta :D 
Widzimy się za kilka dni w nowym poście! 
Do zobaczenia,
Słodka Bella :)


4 komentarze:

  1. Kolorystycznie przypomina mi misz masz wszystkich dogów, haha. Mogłabym się jedynie przyczepić do grubej warstwy farby. Łatwiej się maluje, gdy farbę rozrobi się z wodą i nakłada wiele cienkich warstw. Wtedy nie widać struktury po włosiu pędzla. Chociaż akurat to daje ciekawy efekt futra na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny,pozdrawiam z 2020 haha😍💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ps jestem kitty kaja lps z yt

    OdpowiedzUsuń
  4. „Widzimy się za kilka dni w nowym poście”… Witamy, 3 lata później…
    Zyjesz jeszcze? ❤️

    OdpowiedzUsuń