poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Konkurs

Siemaneczko!

W połowie czerwca ogłosiłam na moim kanale YT konkurs. Dotyczył on zrobienia zdjęcia LPS w wakacyjnej scenerii. 
Trwał on do końca lipca, także było wiele czasu do wykonania zadania konkursowego. Wiele z Was było na wakacjach, także nie było problemu z wykonaniem zdjęcia w pięknej scenerii :) Nagrodami były następujące rzeczy: 
  • 1 miejsce - figurka LPS chihuahua
  • 2 miejsce - bransoletka
  • 3 miejsce - bransoletka
Wysłaliście do mnie mega dużo wspaniałych fotografii. Wybór miałam bardzo ciężki, ale moi domownicy mi pomogli i głosowaliśmy na poszczególne prace :D 
Aczkolwiek jeszcze przed opublikowaniem wyników konkursów, zrobiłam filmik z prezentacją wszystkich zdjęć, które do mnie wysłaliście. Możecie obejrzeć ten film na YT: 
https://www.youtube.com/watch?v=fj0exJIQ8bE&t=43s
Wszystkie przepiękne, prawda? <3 
Ale konkurs to konkurs i tylko 3 prace mogły wygrać. Film z wynikami jest już na YT (premiera była w niedzielę o 13.00) i możecie go również obejrzeć: 
https://www.youtube.com/watch?v=-qPkxauKSJU&t=1s
Zwycięskie fotografie przedstawiał mój nowy custom doga :D O którym, swoją drogą, napiszę osobny post jutro bądź pojutrze. A teraz zobaczcie wygrane prace:
 Oto 1 miejsce. Wg mnie wyszło super, ponieważ spójrzcie na szczegóły takie jak - wianki na głowach, łódeczka dla LPS.
 2 miejsce. Bardzo pomysłowe - LPS na brzoskwiniach :D
3 miejsce. Idealne dopasowanie wszystkich szczegółów. 

*zakaz kopiowania zdjęć*

Gratuluję zwycięzcom! :) Ale pozostałe prace również były piękne i gratuluję wszystkim uczestnikom tego konkursu! :) Dzięki za udział! :D W niedalekiej przyszłości na moim kanale może pojawi się jakiś nowy konkurs, kto wie? B)) 
A więc to by było na tyle w tym poście. Widzimy się jutro/pojutrze na wpisie dotyczącym customa doga :D MIŁEGO WIECZORU!
Słodka Bella



1 komentarz:

  1. hej slodka bella tesz zbieram lps jak ty mam pytanie czy przyslesz mi altograw i mam terz figurke lucka a bo jakas dziewczyna wrzucila na internet ze niebendziesz na grywala noto pa

    OdpowiedzUsuń