wtorek, 1 września 2015

Początek roku szkolengo .

Moi drodzy !!!
Dziś jak wielu z Was byłam na rozpoczęciu roku szkolnego . Trochę się bałam gdyż idę do 1 klasy gimnazjum . Strach ma zawsze wielkie  oczy :-)
Wrażenia były całkiem pozytywne. Najpierw przywitała nas Pani dyrektor a potem poszliśmy z nowym wychowawcą do klasy. Nasza nowa Pani okazała się bardzo sympatyczna - myślę , że będzie fajna .
Mamy w klasie 6 dziewczyn i resztę chłopaków . Nasza klasa nie jest zbyt liczna - i to dobrze .
Plan lekcji też nie okazał się zły gdyż prawie każdy dzień kończę szybko lekcje i będę miała dużo wolnego popołudnia . Myślałam , że będzie gorzej .Teraz pozostaje się tylko uczyć systematycznie i wszystko będzie OK - jestem dobrej myśli . 
Jestem ciekawa jak u Was przebiegało rozpoczęcie roku szkolnego ? Jutro pierwszy dzień w szkole -liczę , że szybko się przyzwyczaję do nowej szkoły i do nowej klasy  .A teraz zmieńmy temat :-) Dziś w ogrodzie zrobiłam kilka fotek moim figurkom - zobaczcie jak wyszły zdjęcia . To dla Was na poprawienie humoru i pogodny pierwszy dzień w szkołach :-)))
  To na tyle w tym poście . Czekajcie na kolejny .Przesyłam Was 100 buziaków oraz pozdrawiam serdecznie !!!
     SŁODKA BELLA :-))))))) 

1 komentarz:

  1. Super wyszły Ci te fotki *-* Muszę zacząć fotografować swoje petki :D

    OdpowiedzUsuń