poniedziałek, 14 września 2015

Nowy petek :-)

Witajcie kochani ! 
Dziś przyszedł do mnie nowy petek :-))) Przyszedł do mnie ze Stanów Zjednoczonych a dokładnie 
z Filadelfii :-)
Pokażę Wam jego zdjęcie :)
 Piękny piesek collie ! :) Jest on cały żółty, ma zielone oczka i jest biały na pyszczku :) 
Bardzo trudno mi go było zdobyć :D Ma numerek 272 :-)))
Jest to mój ostatni piesek collie ponieważ mam już wszystkie pieski collie :)))
Za niedługo zrobię filmik z moimi pieskami collie więc je zobaczycie :)))
Oki, a więc to wszystko !!!
Do następnego postu !!!
BUZIAKI !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))

SŁODKA BELLA !!!!!!!!!!!!!!!! :-)))
   


3 komentarze:

  1. Gratuluję zdobycia całej kolekcji Collie :) Czekam na filmik ;)) PS. Czy jestem jedyną osobą, która komentuje twoje posty ? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi mimisiu, ale ten collie to fake :( (wiem, data, ale musisz wreszcie przejrzec na oczy, bo zyjesz w klamstwie tyle lat... :()

    OdpowiedzUsuń