wtorek, 2 grudnia 2014

Nowe LPS + wyjaśnienia xD

                               Cześć ! :-)
Najpierw pokażę Wam moje owe LPS a potem wyjaśnienia xD 
Okey, 24 listopada przyszły do mnie 4 petki ! Są superowe :-) Łapcie fotki !
                        Mandarynka :-)
Jest bardzoooo słodziutka ! :-)
                                 Psotek !
Taki słodki koteczek ! :-)
                                Łatka ! :D
Prześliczny beagle o którym marzyłam ! *.*
                          Brokuś ! 
Śliczna szynszyla z brokatem na głowie :-)

Oki, to były moje nowe LPS :D A teraz.....

WYJAŚNIENIA

Bardzo Was przepraszam że mnie przez jakiś czas nie było ale jak wrócę ze szkoły to jak skończę zadanie i uczenie się ( np. na sprawdzian ) to jest godzina 20:00 i nie mam czasu nawet na swoje ulubione zajęcia ( pisanie postów na blogu, bawienie się petkami, granie na kompie itd. ) Cud że dosyć często dodaję filmiki na You Tube xD Ale postaram się że będę każdy dzień dodawać posty :-) OBIECUJĘ ! :-)
Dobra, jutro na 100% nowy post ! :-) 

                                      Pa pa :-) 
    
  

1 komentarz: