środa, 19 listopada 2014

Nowe petki ! :-)

                              Cześć !
Co słychać ? Ja jestem chora ale już chyba o tym pisałam xD Jak napiszę ten post to pójdę sobie leżeć do łóżka i pogram sobie na tablecie w Angry Birds xD  Dziś przyszły do mnie 3 petki z OLX. Dwa lps były w jednej paczce a trzeci lps był w osobnej paczce sam xD Oczywiście zrobiłam każdemu nowemu LPS zdjęcie a na sam koniec wspólne :-) Zanim Wam dam zdjęcia to lubicie grać w Awatarię ? To taka bardzo fajna gra, ja osobiście ją uwielbiam <3 No ale mniejsza z tym xd 
Łapcie fotki !!! 
                               Cherry 
Jest bardzo słodka :-) I od dawna ją chciałam mieć :-)
                                   Zenek xD 
Bardzo fajny buldog xD Chciałam go mieć :D
                                      Felix
Ładny bulterier :-) Od dawna mi się podobał :**
  A tutaj wszyscy razem :-)
Ogólnie bardzo się cieszę z tych petków :-)
To wszystko na dziś :-( Jutro dodam kolejny post ! :-) 
 Ide grać w Angry Birds xDD 
                                Pa pa :** :-) !  
 

1 komentarz: