niedziela, 1 listopada 2015

Moja kolekcja spanieli .

Witajcie !!!
Zapraszam Was do obejrzenia mojej kolekcji spanieli . Pozwolę je Wam sob ie zaprezentować ponieważ zebrałam je wszystkie .
Zrobiłam im wspólna fotografię i patrzcie :-) 
Oto one :   
 Jest ich łącznie 20 sztuk .
Niektóre z nich łatwo zdobyłam a nad niektórymi troszkę się natrudziłam zanim je zdobyłam .
W poprzednich moich postach prezentowałam Wam kolekcję dogów niemieckich i kolekcję piesków Collie także dzisiaj przyszedł czas na spanielki :-)
To na tyle moi drodzy :-)
Pozdrawiam Was i do następnego razu :-)
Pa Pa Słodka Bella !!!   

4 komentarze:

  1. Mam pytanko, czy te spaniel ki kupiłaś np na allegro za 90 zł ,szukałaś okazji kiedy trafi się za 30 -20 zł czy po prostu kupiłaś w sklepie kiedy jeszcze były? Mam tylko jednego spaniel ka a kiedy na allegro olx itp widzę ich ceny...
    Pliiiis odpiszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć . Ja kupowałam na różnych serwisach aukcyjnych , szukałam atrakcyjnych ofert :-)
      Pozdrawiam Cię :-)

      Usuń
  2. Mam pytanko, czy te spaniel ki kupiłaś np na allegro za 90 zł ,szukałaś okazji kiedy trafi się za 30 -20 zł czy po prostu kupiłaś w sklepie kiedy jeszcze były? Mam tylko jednego spaniel ka a kiedy na allegro olx itp widzę ich ceny...
    Pliiiis odpiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Nie masz jeszcze jednego spanielka, a jest to #568.

    OdpowiedzUsuń