poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Nowy petek :-)

Witajcie moi drodzy przyjaciele !!!
Miło mi , że mogę coś dla Was napisać :-)
Otóż chciałam Wam dziś przedstawić nowego członka rodziny shorthairów . 
Kotek o którym za chwilę Wam powiem jest bardzo ciekawy ponieważ jako jedyny kotek ma futerko . 
Popatrzcie na jego zdjęcie :-)
Dodam , że jego oczka są błękitne a nosek różowy .
Wygrałam go na licytacji na Ebay . Bardzo się z niego cieszę - jest słodziutki :-)
Co do zwierzątek futerkowych oprócz tego kotka jest jeszcze kilka figurek ale z tzw.uniaktów futerko ma dog niemiecki . U mnie nazywa się on Spencer . Popatrzcie na zdjęcie :
 Tak wyglądają one razem kotka Amanda oraz piesek Spencer . Fajna z nich para :-)))))
Moi drodzy - dziś ostatni dzień wakacji . Trochę mi smutno z tego powodu ale jakoś musimy się z tym pogodzić i czekać na kolejne wakacje :-)
Żegnam się z Wami !!!
Pozdrawiam Was i do następnego ..............
SŁODKA BELLA !!!!!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz