piątek, 24 lipca 2015

Nowy LPS

Witajcie !
W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić nowego pieska Collie , którego niedawno zamówiłam. 
Jest to Collie z kolorze brązowo-białym o fioletowych oczach . Jest on dość rzadko spotykany dlatego trochę czasu mi zajęło aż na niego wpadłam na pewnej stronie internetowej i go zdobyłam .
Zobaczcie jak on wygląda :-)
 Jest naprawdę ślicznym pieskiem :-) 
Cieszę się , że go mam :-)
To na tyle kochani !!!
Niedługo nowy post !!!
Pozdrawiam Was i życzę miłych wakacji !!!!!!! 

3 komentarze:

  1. Jaki piękny *-*
    Szkoda tylko że płaskie oczy ale i tak bym go kupiła!
    Super że masz kolejnego Collie do kolekcji.
    Ile ci ich brakuje żeby mieć wszystkie?
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi jeszcze jednego pieska Collie o numerze 272 :-)
    Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten collie jaki ma numerek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń