piątek, 22 maja 2015

Wyjątkowy jamnik :-)

                      Witam Was moi drodzy

Zapraszam Was do przeczytania kolejnego mojego wpisu :-)
Otóż dziś chciałam Wam przedstawić mojego nowego jamnika o numerze 2046 .
Tego właśnie jamnika podarowali mi moi kochani rodzice z okazji nadchodzącego " Dnia Dziecka "
Przyznam się , że zawsze mi się podobał ale nigdy nie przypuszczałam , że go będę mieć :-)
Jamniczek ten jest wielkim unikatem i rzadko kiedy można go spotkać :-) 
No cóż :-) moim rodzicom się to udało z czego się bardzo cieszę :-)))))
Pozwólcie , że go zaprezentuję :
Oto fotka jaką mu sama zrobiłam ..... popatrzcie ...
  Osobiście uważam , że jest śliczny :-))))))
Drugie jego zdjęcie znalazłam w internecie , zobaczcie sami :
 To na tyle !
Zapraszam Was na mój kanał na YT oraz oczywiście tutaj też zaglądajcie !!!!!!!

Papapapa do następnego wpisu !!!
Pozdrawiam WAS !!!
SŁODKA BELLA !!!!!!!!

1 komentarz: