poniedziałek, 16 marca 2015

Nowy pet-shop :)

                       Cześć !
Przyszedł dziś do mnie nowy pet shop :) 
Bardzo się z niego cieszę ! Jest to śliczny i unikatowy spanielek :) A więc przedstawiam Wam ....
                    Miranda :) 
Miranda jest to śliczny karmelowy spanielek :) 
Jest on bardzo unikatowy :D Ja go kupiłam na Ebay i przyszedł do mnie z Stanów Zjednoczonych :) Bardzo długo ją szukałam :D 
A teraz ciekawostka o Mirandzie :3
 Miranda ma dwie siostry : Paradise i Lexy :) 
Od lewej : Paradise, Miranda, Lexy :D
Są one takie same, różnią się tylko kolorami. Zauważcie wzorki mają te same ! Wzorki w oczach, kwiatuszek na szyi, końcówki łapek i uszu w innych kolorach te same ! Różnią ich tylko kolory i u mnie są to siostry bliźniaczki :) 
Bardzo się cieszę że mam te spanielki :) 
Oki, a więc to wszystko w tym poście ! :( 
Ale nie martwcie się ! Jutro nowy post :) 
Pozdrawiam ! 
Bella :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz