środa, 18 marca 2015

Mój nowy zestaw LPS :)

                            Cześć !
Przyszedł dziś do mnie mój nowy zestaw LPS z OLX :) 
Bardzo się z niego cieszę :) Najpierw dam zdjęcie dodatków :) 
 Jest ich bardzo dużo :D A teraz przejdźmy do petków :) 
                             KWIATUSZEK :) 
Jest to śliczny żółw w kolorowe wzorki i kwiatuszki :)
                        MEGI :)
Jest to śliczny pers :) Ma ona śliczne kolorki :D 
                             KROPECZKA :) 
Jest to piękna biedroneczka :3 Bardzo mi się podoba :) 
                               JACKOB (czyt. Dżejkop) 
Jest to przepiękny i bardzo unikatowy collie :)
Jackob ma varianta Sage którego również mam :)
 Oto oni razem :) Różnią się tym że Sage ma podniesioną łapkę a Jackob nie. Sage jest cieniowany białym kolorem na pyszczku a Jackob nie :D Tym się różnią :) U mnie są to bracia :) 
 Oto cały zestaw :) Bardzo się z niego ciesze :) 
Ten zestaw jest super ! :) 
Oki, to na tyle w tym poście !
Pozdrawiam Was !!! :) 
Bella :)   

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz