poniedziałek, 22 grudnia 2014

Nowe Petki ! :-)))

                            Hejo !
Dziś przedstawię Wam moje nowe LPS :-))))
Bardzo mi sie podobają <3 I cieszę się że doszły przed świętami :-))) 
Oki a więc...Łapcie fotki !!! xD 
                        *Brigette* 
Bajeczny collie ! Moje marzenie :-)))) Jest śliczny !!! Bardzo się cieszę że go mam ;D
 Piesek husky i piesek ! xD 
Bardzo ładne pieski ! :-))) Bardzo mi sie podobają :D
 Kotek w morskich okularach ! Śliczny kotek ! 
Malutki kotek który jest bardzo słodki ^-^
Oraz breloczek kotka persa :-))) Świeci na różowo *.* Bardzo fajny ! :-)))
A więc to moje nowe LPS , mam nadzieję że się Wam podobają :-))))
A teraz.....
 Trzy siostry ! Wyglądają razem mega słodko :-)))) Bardzo się cieszę że je mam :**
 Siostry jadą w autkach ! :-)))) Są prześliczne :** Mają swoje samochody ^-^ 
Są bardzo fajne :3
WYŚCIGI ! xD 
He he bardzo słodkie oraz fajne :D  Ciekawe która wygra...Hmmmm xD

Oki, na dziś to tyle :-((( Ale jutro będzie świąteczna sesja zdjęciowa :-)))) Oczywiście wrzucę fotki na bloga :-))) 
        
                  Pozdrawiam !
                           Pa pa :-))))) 
   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz