poniedziałek, 30 czerwca 2014

Nudzi mi sie :P + sesyjka :D

                             Hejoo !!!
Jak widzicie po tytule notki : Nudzi mi sie :P 
No ale co tam....xD Dziś rano jechałam na poczte z mamą i wziełam 9 LPS i zrobiłam im parę fotek :D A u nas padał deszcz :( No ale przejdźmy do tej sesji :)
   Elena w aucie xDD
 Nie ma to jak patrzeć przez okno xDD
Tutaj już widzicie za oknem krople deszczu *.* Ale skupmy sie na LPS :D Crystal i Nilsa sobie gadają :)
  Adriana patrzy przez okno i myśli : "Jaka brzydka pogoda" xDD
                               He he.....
             Jack i Mike sobie gadają :D
                    Jenny, Lexy i Elena <3
                         Ohh... ta pogoda xD
                                                      A tutaj wszyscy :D
                     Jack i Nilsa........<3

                     Fajnie wyszło to zdjęcie ^^
                                                                Crystal ^^
                  A tutaj Jenny z Eleną :)
A więc to wszystkie zdjęcia :( Mam nadzieję że się podobają :) To do następnego posta !!!
                             Papatki !!!

1 komentarz:

  1. Mnie się bardzo podobają Twoje zdjęcia :) sa the best :) bravo Slodka Bella !!!

    OdpowiedzUsuń