niedziela, 27 kwietnia 2014

Moja kolekcja - Kotki :D

                               Siemkaa xD
Tak jak mówiłam że dodam dzisiaj jeszcze moją kolekcję kotków LPS, więc oto ona :D Zaczynamy
       Eliza, Elena, Elena, Puszek, Kiki xD

   Endi, London, Selena, Donia, Mimi, Pysia :D




   Piki, Koko, Zuri, Carly, Miranda, Victoria :)
 Luna, Vanessa, Alice, Limonka, Jenny, Angelina
 Lili, Lusia, Emma, Tiffany, Katie, Gwiazdka ^^

To wszystkie moje kotki :) Mam ich 29 xD Bardzo lubię kotki :D Niewiem czy jeszcze dzisiaj dodam jakiś post :) Niedługo pokażę inne LPS :) To ja kończę :D              
                            Narkaa xD

2 komentarze:

  1. Też lubię koty są słodkie i śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolekcja .Czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia :-) pa pa.

    OdpowiedzUsuń