poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Wracam na bloga?!

Hej, hejka i witam Was!

Pamiętacie jeszcze te czasy jak dodawałam tu wpisy codziennie, nowe zdjęcia oraz opowieści? Ostatni post został zamieszczony 31 grudnia 2015, także mega dawno. 
Uwaga, uwaga - zamierzam wrócić do blogowania! :D  Dziś ogólnie wpadłam na ten pomysł *wiem, świetny XD* i chciałabym być tutaj aktywna. Jak wiecie prowadzę kanał na YouTube, który pochłania wiele mojego czasu ponieważ, wkładam w niego całe moje serce i filmy tam pojawiają się przeważnie baaardzo często. I wracając, dziś postanowiłam że wrócę do bloga. Wpisy oczywiście nie będą codziennie dodawane, ale będę się starała dodawać je jak najczęściej. Teraz, jak trwają wakacje czasu wolnego mam mega dużo więc posty powinny być często *no i super B)*, gorzej będzie jak zacznie się rok szkolny, a jak wiecie idę do 2 liceum. Nauki pewnie będzie masa, tym bardziej iż zaczną mi się rozszerzenia - biologia, chemia oraz matematyka :( Ale nie martwmy się tym na zapas! Posty będą i tak się pojawiać :D Mam nadzieję, że się cieszycie! Bo ja tak hahah B))
Co do tematyki - głównie figurki LPS oraz moje życie *jeżeli tak mogę to nazwać xDD* 
Łapcie zdjęcie mojego pierwszego customa LPS w malinach B)) 

*zakaz kopiowania zdjęcia*
Wg mnie ten collie wygląda cudnie hahah, a co do malin *jeszcze troszkę zielone ale ciii* - uwielbiam xD A Wy lubicie? Napiszcie w komentarzach poniżej. Ogólnie jeżeli chcecie zobaczyć jak przemalowywałam tego LPS to wbijajcie w link poniżej: 
https://www.youtube.com/watch?v=UxnjcjH2ilg&t=124s
Tam jest cały ten proces :D Mam w planach przemalować kolejną figurkę, którą jest dog niemiecki. Stworzyłam ankietę niedawno na YT kogo teraz pomalować i zdecydowaną przewagę miał właśnie dog. Także figurkę już mam, jeszcze tylko pomysłu brakuje xD Jeżeli Wy macie jakiś pomysł na nowego customa to śmiało napiszcie w komentarzach poniżej :) 

A więc myślę, że to by było na tyle w tym pierwszym poście po moim powrocie :D 
Mam nadzieję, że się z mojego powrotu cieszycie *bo ja tak xD*.
Kolejny post prawdopodobnie pojawi się jutro - w końcu trzeba korzystać z wakacji oraz z wolnego czasu, no nie? B) 
Tutaj dodaję jeszcze link do mojego kanału na YT, ale i tak myślę, że i tak każdy z Was go zna :D Aczkolwiek jeżeli nie, to polecam zajrzeć oraz zostawić suba :D Dobijamy do 100k więc każdy sub się liczy :) 
https://www.youtube.com/channel/UCkapkZbyYiKCUfcqsCfIrug
Poinformujcie wszystkich, że tutaj wróciłam hahah xD
A teraz pozdrawiam Was i życzę Wam miłego wieczoru :) 
Słodka Bella 




1 komentarz:

  1. Dzisiaj You Tube po raz kolejny przekierował mnie na Twój kanał i jakie było moje zdziwienie, gdy w opisie znalazłam link do bloga. Postanowiłam zajrzeć, bo jak jest link, to znaczy, że o nim nie zapomniałaś. B) I nagle wizę świeżutkie jak bułeczki posty. Hah, ktoś się wyłamał pośród wszystkich odchodzących, bardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń