piątek, 26 czerwca 2015

Zakończenie roku szkolnego !

Cześć !
Dziś jak wiecie jest 26 czerwiec czyli zakończenie roku szkolnego. Rano udałam się do szkoły po świadectwo. W tym roku podobnie jak w latach ubiegłych udało mi się zdobyć czerwony pasek z czego jestem bardzo zadowolona. Moim rodzicom zrobiłam również wielką radość przynosząc dobre świadectwo :))) Z tej okazji moi rodzice podarowani mi małą niespodziankę. Okazał się nią słodziutki kotek shorthair :))) 
Jest to odpowiednik kotka którego miałam już wcześniej :) Oba kotki różnią się jedynie kolorami oczu :D Kotek którego MIAŁAM miał oczka zielone, natomiast NOWY shorthair ma błękitne oczka :) Zobaczcie sami : 
 Tak więc moi kochani wygląda mój nowy kotek :) Prawda że słodki ? :D Na koniec tego wpisu życzę Wam wszystkim udanych, bezpiecznych, radosnych oraz słonecznych wakacji :))) 
Wypoczywajcie zdrowo i cieszcie się wolnym czasem :)))
Słodka Bella :)))

2 komentarze: