piątek, 8 maja 2015

Nowy LPS !

                                         Cześć !
Przyszedł dziś mój nowy LPS. Kupiłam go na E-bay i przyszedł do mnie z... Holandii ! :) 
Bardzo się cieszę że już doszedł. Oto...
                                     Lilia :-)))
Jest to śliczny spanielek z szarym magnesem xD 
Jest ona jasno żółta prawie że biała i gdzie nie gdzie cieniowana ;) Ma zielone oczka i nazywa się Lilia :-)))
A więc teraz brakuje mi już tylko 1 spanielka do pełnej kolekcji spanieli wyprodukowanych przez Hasbro :))) Brakuje mi spanielka który był z blythe a mianowicie o numerze #2254 ! Myślę że też go kiedyś kupię :)))
Oki, a więc to wszystko :-))) 
Pozdrawiam Was !
SŁODKA BELLA !!! :-))) 

3 komentarze:

  1. Bella brakuje ci dwóch spanieli tego 2254 i 568 :)
    Ja tylko poprawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bella brakuje ci dwóch spanieli tego 2254 i 568 :)
    Ja tylko poprawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zapłaciłaś za tego spanielka? Mogłabyś podać linka lub nazwę sprzedawcy?

    OdpowiedzUsuń