środa, 31 grudnia 2014

Nowy LPS + dziś Sylwester !!! :-)))

Witam Was moi kochani po raz ostatni w 2014 roku !

Jak wiecie, jest dziś Sylwester ! Fajne co nie ? :D 
Okey, najpierw pokażę Wam mojego nowego LPS który przyszedł dziś do mnie pocztą xD
                     *~Blanka~*
CUDNY SHORTHAIR !!! Była ona moim wielkim marzeniem <3 W końcu ją mam :-))) 
Bardzo się  z tego powodu cieszę :3 Heh przyszła w ostatnim dniu 2014 roku xD 
OK, macie tu kilka fotek na Nowy Rok 215 ! :-)))



  Mam nadzieję ze zdjęcia się podobały <3 A teraz chciałabym Wam złożyć życzenia noworoczne : 

Aby od Sylwestra cały rok był ekstra, by marzenia się spełniały, by pieniążki kieszeń Twą wypchały, a uczucia nie znikały i z serduszka wypływały.

A więc, mam nadzieję ze rok 2014 u Was był udany bo u mnie tak <33 Jak ten czas szybko leci co nie ? Jeszcze przed chwilą zaczynał się 2014 a już się kończy...
No nic, Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2015 !!! :-))) 
Mam nadzieję że rok 2015 będzie również udany jak ten <33
Jeszcze tylko kilka godzin dzieli nas o 2015 roku <3
A więc , widzimy się w 2015 roku !!! :-))))

 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015 !!!
ŻYCZY SŁODKA BELLA :-))) 
 

1 komentarz:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku Słodka Bello :) Kocham Cię !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń