czwartek, 25 grudnia 2014

Moje prezenty na Wigilie ! :-))))

                        Hejka !
Postanowiłam że pokażę Wam tylko LPS co dostałam. Dostałam bardzo dużo rzeczy pod choinkę ale postanowiłam że pokażę tylko LPS :-)))
                                    *Fifi*
Amerykańska cziłała ! Jest prześliczna !
                      *Mimi* 
Śliczna czarna cziłała z serduszkami na głowie <3 
                         *~Blanka~*
Piękny shorthair. Bardzo mi się podoba :-)))
                          ^^Eduardo^^    
Oto moje nowe petki :-))) Bardzo się z nich cieszę ! Marzyłam o nich <3 
Są śliczne :-))) 
Tymczasem kończę i życzę Wam miłego przeżywania świąt Bożego Narodzenia :-)))
                         Pa pa :-))))   

2 komentarze:

  1. Piękne prezenty dostałaś :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog i kanał na yt zapraszam do mnie zwariowanaaneta.blogspot.com :)
    ps. naprawdę super

    OdpowiedzUsuń