niedziela, 14 września 2014

Powracam do blogowania !!!! :-)

                                                                        Siemka !
Pamiętacie mnie ? xD Postanowiłam powrócić do blogowania :-) Mam nadzieję że się cieszycie :D 
W tym czasie co mnie na blogu nie było przyszło do mnie dużoooo różnych petków :D A oto i one :
                                  *u* 
Dog niemiecki - Jessie ( czyt. Dżesi )
Kotek shorthair - Eliza 
                                 *.*
Piesek cziłała - Mili :-) 
Jamniczek - Savvanah ( czyt. Sawana )
Kotek - Margarita xD 
  Pudelek - Perełka 
Dog niemiecki - Logan 
Paw - Mili
 Kotek - Fiołek 
Piesek collie - Kendal 
Wilk - Miley ( czyt. Majli ) 
Łasica - Lili
Kotek longhair - Sunny 
 Piesek colli - Codi ( czyt. Kodi )

Oki, a teraz zobaczcie moje stroje dla LPS ! :-)

Mam nadzieję że się podobały :-) Oki, to wszystko :-( Ale jutro dodam kolejny post :-) To do zobaczenia ! 
                               Paaaa :-)
 
 

1 komentarz:

  1. Dawno Cię nie było i ja byłam smutna ale już się cieszę ze powrocilas :) piękne masz petshopy :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń