piątek, 8 sierpnia 2014

Moje nowe Littlest Pet Shop + sesja zdjęciowa :)

                Witam Was moi kochani !!
Przyszły dziś do mnie nowe LPS !!! Bardzo się z nich cieszę !!! A oto i one...
                                  Melani <33
                                    Kora :)
Awww ;** Ale się z nich ciesze !!! Kotka kupiłam na Allegro a breloczka ta Pani mi dodała gratis :)

Oki a teraz sesja zdjęciowa którą robiłam wczoraj xd Więc Melani i Kory tam nie będzie :( 
                            Zaczynamy !!!
             Tom przy białym kwiatku ;**
                                 Summer :D
                  Juliet przy kwiatuszkach :)
                            Megan ;**
   Miranda w różowych kwiatach ! Sweet :)
                        Spike na kamieniu :D
                                 Miranda :-)
                                    Kira...xD
                      Diana przy szyszkach :D
                      Megan i Tom w trawie xD
                  Miranda i Miranda xD
                            Spike i Kira :)
                   Summer, Diana i Juliet :D
                      A tutaj wszyscy razem :)

Oki mam nadzieję że podobał Wam się dzisiejszy post :) Czekajcie na nowy post który pojawi się już jutro !!! Życzę Wam miłego dnia !!!
                               Pozdrawiam !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz