poniedziałek, 21 lipca 2014

Moje nowe LPS + mini sesyjka xD

                               Cześć !!!
Mam nowe LPS :) Przyszły dzisiaj. Mam również nowe dodatki :)  A oto one :D
 Akcesoria to :
- Kość
- Jedzenie i picie w miseczce
- Kołnierz ortopedyczny
- Ciśnieniomierz
- Tomograf z wynikami diagnozy
- Strzykawka
- Słuchawki lekarskie

To nie wszystko ;)
                              Kokardki xD
Kupiłam sobie je na Allegro. Wybrałam o takie wzorki ;) Bardzo się z nich cieszę :D Jest ich 64 sztuki ;) Jedną kokardkę się odcina i przykleja się gumkę i wystarczy włożyć petkowi, i gotowe ! 

                  A oto one tylko że z bliska ;)
                             Są śliczne ^^ 
A teraz czas na nowe petki !!!
                             ***Selena***
Ona jest megaaa *.* Jeszcze czarnego jamniczka nie maiłam ;) Jest piękna :D
                            Brandon ^^
Jest przepiękny *.* Bardzo się z niego cieszę :) Kupiłam go przez OLX xDD

Oki a teraz czas na mini sesyjkę :D
  Elena w piórach ^^ Ta fotka bardzo mi się podoba :)
                      SZAROŚĆ i zieleń ^^
                      Ta fotka jest MEGA *.*
                  To zdjęcie też jest fajne :)
   To zdjęcie mi się BARDZO podoba ;**

Oki to wszystko :( Czekajcie na kolejny post !!!
                        Do zobaczenia !!!
                             Papatki !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz