piątek, 18 lipca 2014

Moje nowe LPS + fajne fotki + bonusik :)

                                Cześć !!!
Dzisiaj rano byłam z mamą w sklepach i kupiłam sobie :
 - Fioletowe piórka 
- Różowe piórka
- Cekiny 
- 5 serię saszetek LPS ( wylosowałam pieska collie ) 
Oraz przyszły dzisiaj nowe paczki z LPS
 A oto i one :) 
Jako pierwszy stoi piesek collie z saszetki a reszta jest z paczek które dzisiaj mi przywiozła poczta xD Ok a teraz imiona :
1. Piesek collie - Sunny ( imię wymyślone przez Tysiak LPS, polecam jej kanał na You Tube ) 
2. Jamniczek ( Moje naj, naj, najmarzenie się spełniło !!! ) nazywa się Stella ;**
3. Kotek shorthair - Alice :)
4. Bulterier - Pyszczek :D
Bardzooooo się z nich cieszę !!!!
A teraz pokażę Wam fajne fotki xD
                                    Stella ;**
                              Alice ;D
Bardzooo mi się te fotki podobają <33
A teraz mini bonusik :)
A takie cudo zrobiła mi mama do pokoju ;**
 Łańcuch z piórek - kreatywna dekoracja na ścianę lub do okna :) 
Dzięki mamo xD Ładne too <33 
Oki to wszystko !!! Do następnego posta :)
                           Pa pa !!!!!!

1 komentarz: